martes, 8 de febreiro de 2011

AO OUTRO LADO



Nome do grupo: CHEDDARCHIC E O'NEIL
Título da canción orixinal : AL OTRO LADO

AO OUTRO LADO

Disque a vida ten algún significado
pero cal é?
rimos, choramos, pasámolo ben, pasámolo mal
pero cando a peña mira que estás ben
non che fai nin puto caso
Cando caes no abismo
é cando xa te fas o centro de atención
Miguel Retolaza Méndez
isto é o único que aínda podo facer por ti
só che quero dicir
descansa en paz, meu amigo

Ninguén seca o meu pranto
con movidas como esta
necesito crer en algo
conseguiches escapar, estás do outro lado
xa non quero o aire que respiro
só un ata logo, pronto esterei contigo

Laménto o que vos conto
erros do pasado
irmán, tes a túa xente
quixémoste sempre
aquí, no noso barrio, segue a túa lembranza.
Quero que todos coñezan a túa historia
neno, xa é hora
de ires co teu pai
cada noite, cada hora
eu rezo por ti.
As miñas bágoas esvaran polo teu cadaleito
tes que volver, non debiches ir á luz
Cristian, Paloma, Alba, Alby, Taty, Lucas e máis eu
quererémoste sempre
descansa en paz, Miguel Retolaza Méndez.

Non quería un adeus, oxalá chegases ao céo
non creo nos anxos, pero ti xa voaches
choro, ataúde de madeira, corazón de ouro.
Quizais non foi tan mala a morte
estás co teu pai, el quere protexerte
por todo espero que me poidas perdoar
Miguel Retolaza Méndez, descansa en paz

Canción aportada por.....MPIMA

1 comentario:

tirarrollas dixo...

O grupo é de Vigo, da zona da subida á estación. Chegaron a facer unha maqueta. Estudaron ata hai pouco no IES ROSAIS2. Perderon recentemente un compañeiro de aventuras e adoicáronlle esta canción in memoriam.