venres, 28 de xaneiro de 2011

ALE-ALE-JANDRO!



http://chemtrailsevilla.wordpress.com/2010/06/14/lady-gaga-el-significado-oculto-de-alejandro/. Neste enlace poderás enteirarte dalgúns dos significados ocultos da letra e do vídeo que promocionou este tema. Tamén hai acceso ao vídeo oficial. Ignoraba que houbese tanto significado agochado detrás dunha letra aparentemente tan sinxela. Que o disfrutedes.

Podemos ofertar aínda outro vídeo para esta canción tan enigmática. Gañou o ano pasado un concurso de ideas para normalizar a nosa lingua. Pincha no enlace http://tirarrollas.blogspot.com/2010/06/dinamizacions-festeiras.html

ALEJANDRO

I know that we are young
And I know that you may love me
But I just can't be with you like this
Alejandro
Oh (oh, oh, oh)
Oh (oh, oh, oh)
She's got both hands
In her pocket
And she wont look at you
Won't look at you
She hides through love
A super seal
She got a halo around her finger
Around you
(Pre-chorus)
You know that I love you boy
Hot like Mexico, rejoice
At this point I gotta choose
Nothing to loose
(Chorus)
Don't call my name
Don't call my name, Alejandro
I'm not your babe
I'm not your babe, Fernando
Don't wanna kiss
Don't wanna touch
Just smoke one cigarette more
Don't call my name
Don't call my name, Roberto
Alejandro
Alejandro
Ale-Ale-jandro
Ale-Ale-jandro
Alejandro
Alejandro
Ale-Ale-jandro
Ale-Ale-jandro
She's not broken
She's just a baby
But, her boyfriend's like a dad
Just like a dad
Draw those flames that burn before him
Now he's gonna find a fight
Gonna fool the dad
(Pre-chorus)
You know that I love you boy
Hot like Mexico, rejoice
At this point I gotta choose
Nothing to loose
(Chorus)
Don't call my name
Don't call my name, Alejandro
I'm not your babe
I'm not your babe, Fernando
Don't wanna kiss
Don't wanna touch
Just smoke one cigarette more
Don't call my name
Don't call my name, Roberto
Alejandro
Alejandro
Ale-Ale-jandro
Ale-Ale-jandro
Alejandro
Alejandro
Ale-Ale-jandro
Ale-Ale-jandro
Don't bother me
Don't bother me, Alejandro
Don't call my name
Don't call my name, bye Fernando
I'm not your babe
I'm not your babe, Alejandro
Don't wanna kiss
Don't wanna touch, Fernando
(Chorus)
Don't call my name
Don't call my name, Alejandro
I'm not your babe
I'm not your babe, Fernando
Don't wanna kiss
Don't wanna touch
Just smoke one cigarette more
Don't call my name
Don't call my name, Roberto
Alejandro
Alejandro
Ale-Ale-jandro
Ale-Ale-jandro
Alejandro
Alejandro
Ale-Ale-jandro
Ale-Ale-jandro
Don't call my name (Alejandro)
Don't call my name (Alejandro), Alejandro
I'm not your babe (Ale-Ale-jandro)
I'm not your babe (Ale-Ale-jandro), Fernando
Don't wanna kiss (Alejandro)
Don't wanna touch (Alejandro)
Just smoke one cigarette more
Don't call my name (Ale-Ale-jandro)
Don't call my name (Ale-Ale-jandro), Roberto
Fuente: musica.com



Tradución galaica


Aleghandro!


Sei que somos novos
E sei que se cadra me amas
Pero non podo estar contigo máis,
Alejandro
Ela ten ambas mans
Nos petos
E ela non te mira
Non te mira…
Ella agóchase do amor
No seu peto
Ten unha auréola arredor do seu dedo
arredor de ti
Sabes que te amo, nene
Ardente como México, alédate
Chegados a este punto teño que elixir
Nada que perder
Non digas o meu nome
Non digas o meu nome, Alejandro
Non son a túa nena
Non son a túa nena, Fernando
Non quero un beixo, non quero que me toques
Só fuma un pito e vaite
Non digas o meu nome
Non digas o meu nome, Roberto
(Alejandro
Alejandro
Ale-ale-jandro
Ale-ale-jandro) x2
Detente
Por favor, só déixame ir, Alejandro, só déixame ir.
Ela no está rota
Ela só é unha bebé
Pero os seus noivos actúan coma o seu pai, son coma o seu pai
Debuxa esas chamas que arden diante del
Agora el anda buscando pelexa, vai enganar aos malos
Sabes que te amo, nene
Ardente como México, alegrándose
Chegados a este punto teño que elixir
Nada que perder
Non digas o meu nome
Non digas o meu nome, Alejandro
Non son a túa nena
Non son a túa nena, Fernando
Non quero un beixo, non quero que me toques
Só fuma un pito e vaite
Non digas o meu nome
Non digas o meu nome, Roberto
(Alejandro
Alejandro
Ale-ale-jandro
Ale-ale-jandro) x2
Non me amoles
No me amoles, Alejandro
Non digas o meu nome
Non digas o meu nome, adeus Fernando
Non son a túa moza
Non son a túa moza, Alejandro
Non quero un beixo, non quero tocarte
Fernando
bis
bis
bis
Fuente: musica.com

2 comentarios:

Lucas elkoalapuesto dixo...

yo siempre me descojono de lo estúpido de esta canción...

angola dixo...

Liches a entrada do 1º enlace? Eu quedei flipando coa simboloxía da letra e a tradución audiovisual a formato vídeo. Por certo, o vídeo orixinal da canción aínda non conseguín velo.
En Galicia fíxose unha remasterización rara de ALEJANDRO = GALEGANDO. É o 2º enlace. Aos rapaces gústalles!